حرف دل من با زبان دیگری..!

ღ.آرزوی محال.ღ

 


روزگارم بد شده

زندگی ایم سراسر پراز غم شده

پرده های غم و غصه روی تمام زندگیم سایه افکنده

امروز دلم از هر چی که بگی گرفته

از همه کس و همه چی گرفته

اشک رو روی دیده هام میتونی ببینی

لرزش صدام دیگه عادی شده

صدای بغض گرفته ء من سالهاست که ادامه داره

شاید فکر کنی دارم زندگیم رو همین طوری هم ادامه میدم

اما اینو بدون ادامه به همین صورت از هر چی که فکر کنی سخت تره

آخه مگه میشه بین شادیهای همه اطرافیان و دوستان

دلت اونقدر غصه دار باشه که هیچی حس نکنی

همه شادیها دنیا هم که جمع بشن

بازم نمیتونم مقابل دل پر از خونت قراربگیرن

تا به حال تونستی به غم و غصه فکر کنی

اگه فکر کردی دیدی چقدر سخته

چقدر دلگیره

آره واسه من که هر روز و هر ساعت و هر ثانیه از عمرم

با غم و غصه همراه هست چی داری بگی !

امشب بازم نوشتم تا درد دلم را کم کنم

ولی این درد اونقدر بزرگه که نمی تونی باورش کنی


فقط این منم که میسوزم و می سازم

 



نظرات شما عزیزان:

یگانه
ساعت7:38---2 مرداد 1392
شـده ام مـعـادلـه ی چنـد مَـجهولـی !

ایـن روزهـا هـیـچ کـس از هـیـچ راهـی مـرا

نـمـیـفهمـَد...


ღشمیم عشقღ
ساعت0:03---2 مرداد 1392
سلام عموجون چی شد چ دردی دالییییی چرا ناراحتییییییییی
پاسخ:هیچی اون روزا خیلی داغون بودم ولی الان شکر خدا بهترم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+ تاريخ سه شنبه 18 تير 1392برچسب:,ساعت 23:44 نويسنده غریبه |